Klachtenprocedure

Bij Havik Thuiszorg hechten wij belang aan de tevredenheid van onze cliënten en stellen wij graag hun wensen zo veel mogelijk in het middelpunt. Desondanks onze goede bedoelingen kan het wellicht zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen wij dan ook graag.

Hoe kunt u uw klacht indienen?

Uw klacht kunt u op verschillende manieren indienen. U kunt dit persoonlijk, telefonisch, schriftelijk of via e-mail doen. Om zo snel mogelijk tot een tevreden oplossing te komen kunt u het beste de klachtenfunctionaris bellen op het nummer +316 21844628. E-mailen kan ook op het e-mail adres: klachtenfunctionaris@havikthuiszorg.nl

Daarnaast kunt u hiernaast het klachtenformulier invullen en verzenden. Deze komt dan bij de klachtenfunctionaris terecht. Wilt u liever het formuleren uitprinten en opsturen? dat kan ook. U kunt het klachtenformulier hier downloaden, uitprinten, invullen en opsturen naar Havik Thuiszorg:

Havik Thuiszorg
t.a.v. klachtenfunctionaris
Lau Mazirellaan 468A
Den Haag 

Hoe gaat het nu verder?

Na het indienen van een klacht via het klachtenformulier, neemt de klachtenfunctionaris binnen 5 werkdagen contact met u op om de klacht te bespreken. Wij streven ernaar de klacht zo snel mogelijk te behandelen.

 

Klachtenreglement

Havik Thuiszorg beschikt over een klachtenprocedure. Deze kunt u hier downloaden.

Klachtenformulier